چگونه کابینت های آشپزخانه را نقاشی کنیم؟ قسمت اول

 

مرحله اول - تصمیم گیری:

شما احتمالا در نگاه اول نمی توانید تصمیم خوبی بگیرید و اینکه چه رنگی را می خواهید. برای رنگ آمیزی خانه و کابینت آشپزخانه به یک سایه آبی یا سبز فکر می کنید؟ آیا رنگ زرد را برای دکوراسیون آشپزخانه مناسب تر می بینید؟ اگر توانایی کار با یک نرم  افزار گرافیکی را دارید، می توانید اقدام به شبیه سازی آن کنید.

هنگامی که شما در مورد رنگ مورد علاقه تان تصمیم گرفتید، همچنین می توانید در مورد وسایل هم تصمیمی را اتخاذ کنید. آیا می خواهید دستگیره و لولای دراور قدیمی را نگه دارید؟ یا میخواهید با یک ست مدرن جایگزین کنید؟ در نظر داشته باشید که ست جدید  فضای جدید لازم دارد و نمی توانید برای آن از فضای قدیمی استفاده کنید. باید نسبت به فضای موجود در آشپرخانه تصمیم گیری کنید.

                                         

مرحله دوم - آماده سازی:

رنگ مورد نظر و وسایل مورد نیاز را بخرید. لوازم مورد نیاز برای رنگ آمیزی را بخرید، از جمله قلم مو و غلطک های مورد نیاز. یک جفت غلطک کوچک و یک جفت قلم مو با زاویه. همه اینها هزینه ای را برای شما در بر دارد که می توانید از آن در این نقاشی و نقاشی های دیگرتان استفاده کنید.

برای کابینت های آشپزخانه شما ممکن است بخواهید یک رنگ لاتکس براق استفاده کنید این باعث می شود که یک سطح مقاوم در برابر تمیز کردن های بعد از رنگ آمیزی داشته باشید. حتی میتوانید یکی از درب های کابینت را جدا کرده و از فروشندگان رنگ مشورت بگیرید که چه رنگی را مناسب می دانند.

هنگامی که شما تمام موارد مورد نیاز را آماده کردید، تمام دستگیره ها و لولاها را باز کنید. آنها را تمیز کنید ممکن است در طول سال گریس و دوده در میان آنها انباشته شده باشد، جدا جدا بسته بندی کرده و نگهداری کنید تا قسمتهایی از آن گم نشود.