نقاشی ساختمان - رنگ آمیزی خانه

رنگ بلکا


 

رنگ بلکا چیست ؟رنگ بلکا یک عایق کاملا صوتی است. این نوع از نقاشی ساختمان نیازی به زیر سازی خاصی ندارد و از این نظر زمان اجرای آن کم است.  

رنگ بلکا در سه نوع:

  1. ابریشم
  2. نیمه ابریشم
  3. ساده

موجود می باشد.پوشش سلولزی برای نقاشی ساختمان،از الیاف مصنوعی،آراینده های معدنی،رزین های ساختمانی،سلولز،روان کننده ها،پیگمنت های مقاوم و دیگر مواد افزودنی که به صورت خمیر و با استفاده از ماله های فلکسی گلاس روی سطح کار اجرا می شود،تشکیل شده است.رنگ بلکا دارای خواص زیادی بوده و می توان از این پوشش (رنگ بلکا) به عنوان بهترین جایگزین برای رنگ و کاغذ دیواری بهره برد.رنگ بلکا به دلیل تنوع در رنگ و امکان اجرای آن با طرح های متفاوت در نقاشی ساختمان کاربرد بسیاری دارد. از جمله مکان هایی که می شود ازاین پوشش (رنگ بلکا) درآن استفاده کرد،فضاهای آموزشی است.زیرا تنوع در رنگ و طرح رنگ بلکا باعث ایجاد فضاهای دلخواه و آرامش دهنده می شود.


رنگ مولتی کالر



از دیگر پوشش ها می توان به رنگ مولتی کالر اشاره کرد.این نوع رنگ در نقاشی ساختمان با ترکیبی آماده و دارای تنوع رنگی بسیاری می باشد.پایه رنگ مولتی  کالر آب است و صددرصد قابل شستشو است.از این رو نگرانی بابت شستشوی آن وجود نخواهد داشت و پوششی بسیار مناسب برای رنگ آمیزی خانه می  باشد.رنگ مولتی کالر دکوراتیو است و یه لایه نازک از رنگ را بر روی سطح کار ایجاد می کند و بروی سطوحی همچون(گچ،سیمان،بتن،آهن،شیشه و ...) قابل  اجرا می باشد.چسبندگی بالای رنگ مولتی کالر این امکان را فراهم آورده است تا در فضاهای متفاوت از جمله در رنگ آمیزی خانه،پارکینگ ها و...،و هم چنین  مکان های عمومی مانند بیمارستان ها،دانشگاه ها،ادارات و... مورد استفاده قرار بگیرد. 

نقاشی پایتخت آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشی ساختمان ، رنگ آمیزی خانه و نمای بیرون ساختمان در تهران و کرج می باشد.

برای اجرای نقاشی ساختمان در تهران و یا ارائه خدمات نقاشی ساختمان در کرج با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.